Friday, December 5, 2008

Selamat Hari Raya Aidil Adha

Exhausted!! this is what i feel after completing all orders coming in this whole week. alhamdulillah banyak tempahan diterima minggu ni...dan saya menyiapkannya dengan bantuan adik saya ciksu yang baru abih study...kalo laa ciksu tak de..tak tau laa cemana...tp letih tiba2 ilang begitu saja bila tengok wajah happy customer dan juga feedback yg diterima sudah cukup buat saya rasa happy....

cuti 3 hari nih dapatlah saya update entry2 yg tertunda..

Dan malam nih saya sekeluarga bersama adik2 saya akan balik ke johor utk sambut aidiladha...dan maaf kerana tidak dapat mengambil tempahan sehingga Isnin depan.

Kpd semua saya ucapkan selamat hari raya aidiladha...kepada yg balik kg..hati2 memandu...

0 comments:

 
Copyright © Nicely Feeling ~~More Than Just Party n Cakes! | All Rights Reserved | Designed by Whitey Mommy Back to Top|Sign in