Monday, December 8, 2008

Ben10 Express


aduhhhhhhhhhhhhhh...menyiapkan cupcake nih buat aku sakit jantung kejap...sib baik laa ari tuh aku kebetulannya amek cuti..konon2 nak bawak anak sedara aku projek jalan2 carik makan...tup2 pagi tuh lepas wat delivery cupcake ke PNMB aku terima panggilan dari hubby..."syed tanya cupcake dia mana??? aiyaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa...aku lupa nak rekodkan order dia...mmg betul2 lupa...ingatkan lambat lagi...dan kebetulannya dia order punya laaa awal...lagi sebulan kot drp tarikh dia nak collect...aku yang kebtulan waktu tu baru nak sampai ke membersale jusco..terpaksa gak laa memendekkan waktu sopingku iteww...dan balik umah..terus siapkan tempahan ni...dan tiga jam selepas itu cupcake nih siap utk dihantar ke ofis ku..fuhhhhh....lelahhh wehhh...silap aku jugak tak terus catit order dia daripada ym...kebetulan waktu tuh bz ngan keje kat ofis..tu lah org kata..kalo wat byk keje lam satu masa mesti kelam kabut...

apa pon thanks lah syed for your order...harap syed abu bakar suka laa ngan cuppies tuh...and to all dear customer...appreciate if you could reconfirm your orders two days before collection as i am human being and lately tend to forget so many things...sampai boss aku pernah ckp..."i remind u to remind me" haaa cemana nak citer tuuu...dan aku juga remind diri sendiri supaya lebih berhati-hati dimasa depan.

0 comments:

 
Copyright © Nicely Feeling ~~More Than Just Party n Cakes! | All Rights Reserved | Designed by Whitey Mommy Back to Top|Sign in