Monday, June 1, 2009

Punye la lama tak update

















28 April 2009??? betulke ini date terakhir saya mengepos entry...mak aiii lama nya saya tak update....mohon maaf kepada pelanggan2 cuppylicious terutamanya kerana dek kebizian yg teramat sgt di office...sehinggakan saya tidak punya waktu terluang untuk mengupdate gambar2 terbaru...selain saya juga bercuti panjang kerana bz dengan kenduri aisisten saya cik nad awal bulan 5 baru2 ni..

maaf sesangat terutamanya kepada pelanggan yang saya buat delivery untuk mensurprisekan org2 tersayang..maknanya mereka menunggu saya mengupdate gamba2 cuppies yang mereka order..tertanya-tanya apakah rupa bentuk cupcake yang saya dah hantarkan tu...maaf sekali lagi...

mungkin ada juga gamba2 yg tercicir yg tidak termasuk dalam entry ni...dek kerana byk sgt dalam folder..saya tak jumpa...ada yg tak sempat di ambil gambarnya...dan ada dalam camera hp yg belum ditransfer lagi gambarnya...so saya uploadkan dulu mana yg ada....

0 comments:

 
Copyright © Nicely Feeling ~~More Than Just Party n Cakes! | All Rights Reserved | Designed by Whitey Mommy Back to Top|Sign in