Monday, June 15, 2009

Classic Butter Cookies


Fancy Butter Cookies
Haaa ini dia...first try buat fancy butter cookies....belajar buat ni dah lama..cuma nak membuat nya tak de masa...err..ye kee tak de masa...masa tu mungkin ada...tp malas kot yg lebih....kebetulan satu hari tu...kwn office mintak juga buatkan utk dihantar ke tadika anak dia..saya pon try lah...mcm start wat cake dulu pon gitu...kena paksa baru buat..so cookies nih..dah kena suruh baru buat...hehehe...deco nye biasa2 je ni...lepas tu...buat lagi..bwk sket utk jamuan b'day anak kawan..seronok tengok bdk2 punye suka cookies ni..maka saya dpt idea...nak buat cookies ni..tp sizenye lebih comel..bite size lah..khas kepada tetamu cilik di hari raya nanti...yeaaa..rasa yakin...nak buat cookies ni nanti khas untuk tetamu cilik di hari raya nanti...lambat lagi raya nye pon...tak pe lah..angan2 dulu.......nantikan produk terbaru dari cuppylicious ya kawan2...:D

2 comments:

Our Journey to New Episode of Life

wan...tahniah....sungguh teruja ku tgk cookies itu....alamak...nak order juga...hahahahahaha aku suka camni tau....

semoga bisnez ini terus rancak....

 
Copyright © Nicely Feeling ~~More Than Just Party n Cakes! | All Rights Reserved | Designed by Whitey Mommy Back to Top|Sign in