Tuesday, June 11, 2013

Promosi Red Velvet dan Pavlova

Helo heloo...saya rasa sangat happy dengan wajah baru blog saya ini..sempena merasmikan wajah baru blog saya ini saya ingin membuat promosi untuk kek/cupcake red velvet dan juga pavlova. Sempena Hari Bapa hujung minggu ini saya buat harga Promosi pavlova sebab ayah saya  peminat pavlova...almaklum...org tua tak berapa gemar makan kek. harga promosi ini bermula hari ini sehingga 9 Julai 2013 bersamaan 30 syaaban.  So sesiapa yang rasa nak celebrate father's day ke..or majlis makan2 sempena ketibaan ramadhan yang bakal menjelang ni..boleh la order..ada penjimatan disitu. Boleh la isi borang order disini 
http://www.emailmeform.com/builder/form/bsPR3hJA9675a91m 
ya jika berminat...tq all..


Red Velvet Cake - Harga RM70
 Harga Biasa RM90
Red Velvet Cupcake (Size L - 2.5oz)  RM65 shj  
Harga Biasa RM80 


Pavlova 8" - RM40 
Harga Biasa RM50
Pavlova mini -16pcs - RM30
Harga Biasa RM40

0 comments:

 
Copyright © Nicely Feeling ~~More Than Just Party n Cakes! | All Rights Reserved | Designed by Whitey Mommy Back to Top|Sign in